Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Kustánczi Erzsébet: Itt a vége, világgá megyek

Meguntalak Bébe, nem kellesz már nekem!
Nem hallom mit mondasz, odébb billegek..
Táncos lábad fárad, egyre csak hisztizel.
Ha rád gondolok lassan, biztos bedilizek..

Itt a vége drágám, most világgá megyek
A pogácsámat kérlek hogy add ide nekem.
Tarsolyomba tenném, ha megsütöd szívem
Éhesen az úton félre még én sem léphetek. 

Döntöttem már régen, arról mit tegyek,
Féltékeny szerelmed köszi nem kérem!
Csomagom már készen, szépen lelépek,
Elszállnak az évek, mondd mit tehetek?

Szomjamra a gyógyvíz nem Te vagy szívem.
Szerelemre vágyom, hidd el kedvesem!.
Próba, a cseresznye, hát én is megteszem,
Keresem a szépet, nem számít semmisem!

Csókjaidból én már egyet sem kérek,
Szájon nyaléntottál, elment az eszem!
Ész nélkül most veled mit is kezdhetek,
Így hát aztán drágám tovább lépkedek!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések