Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Fehér Tímea: Egy új korra várva

Sosem jön el a reggel, a megváltó ébredés,
Már rég megfagyott minden, megállt a szívverés.
Hideg falak között állok meztelen,
Közben a hó csak hullik nesztelen.
Csupán azt kívánom, legyen végre béke,
Jöjjön el egy új kor, a képmutatás vége!
Mielőtt még másnak képzelnél el engem,
Vagy megmondanád nekem, milyennek kell lennem
Mielőtt még tudnád, mit is gondolhatok
Inkább megmutatom én, hogy milyen vagyok.
Mit akarok Tőled? Őszinte szavakat
Ne rejtsd el előlem valódi arcodat!
Ne játsszunk szerepet, törjük el a maszkot,
Úgy hallanék már egy igaz, tiszta hangot!
Ha kiabálni akarsz, ne számítson semmi,
Tán ennyire nehéz önmagunknak lenni?
Mint egy kaméleon - ilyen voltam régen,
Lassan én se tudtam, melyik valós énem.
És most úgy érzem, hogy sose lesz már reggel
A fagyos éj után többé nem kelek fel…
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések