Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Bagi Dóra: Bohóc

A szemembe nézett, majd pofont kaptam,
Pillanatok alatt a földre zuhantam.
Álmokat kergető, játékos bohóc vagyok,
Ez minden, mit magamnak adhatok.
Adok én mindig, folyton-folyvást, belőled merítem az erőm,
Ma az életem, holnap te leszel az érzelemtemetőm.
S ha neked ez kell, hát odaadom, vigyed,
Nem történhet már ennél rosszabb veled.
Sírhatok a párnán, mikor álomra hajtom a fejem,
Ki mondja meg akkor, ezek után mi lesz velem?
Lesz-e jövő, vagy vár-e valaki majd?
Lesz-e a titkon valaki, a véremben annyi port felkavar?
Nézel-e vajon a szemembe, s adod-e a pofonod ezek után?
Kétszer akkorát kapsz majd vissza válaszul tőlem, s fáj majd a magány.
Reactions